U skladu s humanističko-razvojnom koncepcijom ovaj program u prvi plan stavlja dijete, njegove potrebe, prava te sustavno poticanje cjelovitog razvoja djeteta.
Znanstvene spoznaje pokazuju da je predškolska dob povoljno životno razdoblje za usvajanje stranog jezika, zbog bioloških i psiholoških prednosti koje omodućuju lakše i brže usvajanje pravilnog izgovora, ritma i intonacije.
U 2009. godini osigurani su svi uvjeti za uvođenje Plana i programa cjelodnevnog ranog učenja engleskog jezika. Na osnovu anketnog ispitivanja roditelja formirana je jedna skupina djece u dobi od 3 - 6 godina u područnom objektu.
Program provode odgajateljice koje su završile tečaj za stručno osposobljavanje voditelja predškolskih programa engleskog jezika na Učiteljskom fakultetu.
CILJ PROGRAMA :
ZADAĆE PROGRAMA:
METODE RADA:
Metode i oblici rada bit će usklađeni sa psihofizičkim mogućnostima i potrebama djece predškolskog uzrasta. Osnovno je situacijsko i aktivno učenje, jezik se uči na prirodan način:
TEME I SADRŽAJI PROGRAMA za rano usvajanje engleskog jezika usklađeni su s temama redovnog programa i specijaliziranog programa "Odgoj za okoliš". Planirani program realizirat će se kroz tematske cjeline, za prvu i drugu godinu učenja engleskog jezika: