AKTIVNOSTI
PROLJEĆE
U skupini Runolisti u ožujku djeca slikaju autoportrete po uzoru na slike Josipa Račića i započinje prva etapa projekta Škola.
U travnju kaširaju pisanice tehnikama tempera, vodena boja , tuš .
U svibnju plakatnim dokumentiranjem djeca prezentiraju vlastite vještine govorništva predstavljajući u skupini obiteljske plakate sa putovanja , izleta ili informacijama o školi u koju će krenuti na jesen.

.jpg)
Djeca skupine Slavuji naučila su koji cvjetovi su vjesnici proljeća promatranjem istih na dvorištu. Naj terasi posadili su jagode i razno začinsko bilje.
Posadili su i promatrali grah koji su posadili, a promjene koje su uočavali na grahu bilježili su u „Dnevniku rasta graha“
Raznim sportskim aktivnostima obilježili su tjedan zdravlja u skupini. Djeca su bila veoma motivirana na tjelovježbu, a posebno tjelovježbu na otvorenom gdje su prolazili poligon s raznim sportskim zadacima. Djeca su svoja razmišljanja o teme zašto je kretanje važno zabilježila na velikom plakatu koji su sami osmislili.
Obilježili smo dan planeta Zemlje. Naučili smo razliku između smeća i otpada, gdje se odlaže otpad, što se sve može napraviti od otpada, zašto je važno reciklirati, koji otpad ide u koji spremnik…
Djeca skupine Mirta su ubrali listiće lovora iz našeg kamenjara, nanizali ga na konac i stavili sušiti kako bi
ga iskoristili kao začin.Na našem vrtićkom dvorištu posadili su i presadnicu lovora.
U skupini Melisa djeca su se likovno izrazila novim tehnikama. Sa spužvom na štapiću, vilicom i izrezanom plastičnom čašom slikali su livadu i maslačke. Neobični slikarski pribor djecu je potaknuo na samostalno izražavanje i uživanje.

Krijesnice su tokom veljače manipulirale drvenim oblutcima, konstruirajući kućice za ptice, te provodile predmatematičke aktivnosti od recikliranog materijala (slamke, kolaž papir, karton), upoznavajući se s geometrijskim oblicima, prepoznavajući boje i vježbajući finu motoriku prstiju nižući stare slamčice na špagu. Također smo se zabavljali uz senzorni plakat za razvoj taktilnih podražaja.
U skupini Mirte započeli smo s projektom “Drvo”. Nučili smo građu drveta i od kora, grana i
osušenog korijena složili smo svoje drvo.
Djeca skupine Melisa brinu o pticama na našem dvorištu jer je hladno pa ne mogu do hrane. Zzajedničkim dogovorom odlučili su da sjemenke stave ispod grmlja. Promatrali su svaki dan koliko su ptice pojele i na boravku vani zvali ih da dođu (pokušavajući fućkati)!
Djeca iz skupine Ružmarin istraživala su papirnatu i plastičnu ambalažu. Posjetili su Zeleni otok te razvrstali otpad u spremnike.
U skupini Irisi provodi se eTwinning projekt "Welcome to my country". U projektu sudjeluju vrtići i škole iz Bugarske, Grčke, Italije, Rumunjske, Poljske, Slovačke, Španjolske, Turske i Hrvatske. Svaki sudionik predstavlja svoju zemlju, a djeca kroz projekt bolje upoznaju svoju domovinu, ali i zemlje sudionice.
Djeca glazbene skupine Slavuji uče o sjevernom i južnom polu kroz projekt: "Život na sjevernom i južnom polu". Uče o polarnim životinjama, o životu Eskima,o ledenjacima i o polarnoj svjetlosti, te je u tijeku izrada slikovnice "Pingvin na neobičnom putovanju" koju su djeca sama osmislila, izradila i koju će pretvoriti u glazbenu dramatizaciju sa pravom scenografijom. Proveli su različite likovne aktivnosti: modeliranje ledenjaka, izrada ledenjaka od kolaža, slikanje kredom na temu polarna svjetlost, crtanje tušom na temu pingvin i tako dalje. Također su izradila centar sjevernog i južnog pola i veliki iglu. Projekt će se nastaviti i tijekom ožujka, a glazbenu dramatizaciju će prezentirati svojim roditeljima.
02.veljače "Međunarodni dan zaštite močvarnih staniša"
Početkom veljače djeca skupine Runolist obilježila su "Međunarodni dan zaštite močvarnih staništa". Bolji uvid u svijet močvara dobili su kroz pogledane dokumentarne filmove i slikovnicu "Život jednog vretenca", te iskustvom kroz prisjećanje na posjet močvarnim staništima u našem okruženju.
ODGOJNO- OBRAZOVNI RAD NA DALJINU
Poštovani roditelji,
stručni tim i odgojitelji Dječjeg vrtića "Srednjaci" pružat će podršku vašoj roditeljskoj ulozi kako bismo što lakše prošli kroz ovu složenu situaciju u kojoj se trenutno nalazimo.
Odgojitelji će putem elektroničke pošte odgojne skupine i web stranice vrtića nastojati održavati vezu s vašom djecom.
Skupine koje nisu prakticirale ovakav oblik komunikacije s roditeljima istu će pokrenuti u sljedećih nekoliko dana.
Sadržaji komunikacije bit će usmjereni na:
-
stvaranje pozitivnog ozračja;
-
pedagoške materijale i ideje za rad roditelja s djecom kod kuće;
-
prijedloge aktivnosti djece i roditelja (pjesmice, brojalice, pokretne igre, male scenske improvizacije, prijedlog priča i slikovnica, upute za izradu pojedinik sredstava za igru, obilježavanje važnih datuma, blagdana, praznika i dr.);
-
prijedloge za roditelje o kvalitetnim odgojno-obrazovnim, dokumentarnim i sličnim video materijalima na svim medijskim platformama.
Svi sadržaji koje ćete dobivati bit će planirani sukladno razvojnim potrebama i interesima djece, odnosno njihovom trenutnom psihofizičkom statusu.
Nadamo se i vjerujemo da ćemo vam biti od pomoći kako bismo zajedno mogli podupirati cjeloviti razvoj vaše djece.
Stručni tim i ravnateljica Lidija Janeš
Ukoliko imate pitanja, osim odgojiteljima možete se javiti na e-mail vrtića: vrtic.srednjaci@zagreb.hr
NA LIJEVOJ STRANI MOŽETE PRONAĆI SADRŽAJE ZA ODGOJNU SKUPINU VAŠEG DJETETA!
Ispiši stranicu